pátek 26. srpna 2011

Dresy - výsledek kompletace

Takže... posbíral jsem informace ze všech stran a sesumíroval to vše dohrmady. Chtěl bych Vám poděkovat za dobrou spolupráci. Asi se podařilo nalézt všechny dresy..

DRESY:

dres číslo 2 - Borisův dres, má ho doma

dres číslo 3 - měl by mít doma Boris

dres číslo 6 - Martin odevzadl, mám ho doma já

dres číslo 7 - Vláďův dres, má ho doma

dres číslo 8 - mám ho doma

dres číslo 9 - měl by mít doma Boris

dres číslo 10 - měl by mít doma Vláďa

dres čéslo 13 - mám ho doma

dres číslo 16 - Ríšův dres, má ho doma

dres číslo 20 - můj dres, mám ho doma

TRENKY A ŠTULPNY:

já mám doma: 6x trenky + 6x štulpny

Michaldo má doma: 1x trenky + 1x stulpny

Ríša má doma: 1x trenky + 1x štulpny

Boris má doma: 1x štulpny

Celkem je nalezeno: 8x trenky + 9x štulpny

Vláďa ve článku napsal info jen o dresech, nemáš i nějaký trenky a štulpny? Jak vidíte, pár věcí ještě zbývá dohledat. Kouknětě se prosím ještě jednou, jestli se někde něco nepovaluje, to samé udělám i já, ať to dáme do kupy..

Ve středu je trénink a rád bych, aby se mě zde sešly všechny dresy. Tímto bych chtěl poprosit, aby Ti co na trénink jdou mě je donesly ti co nejdou, aby je předali těm, co jdou.. Všechny je vyperu a předám Vám je v neděli na zápase..

Na diskuzi otevírám ještě jeden nový odstavec na konečné dořešení otázky trenek a štulpen..

Žádné komentáře: