středa 27. července 2011

Přesup : Carpe Diem ztrácí Dana

Je tomu bohužel tak. Carpe Diem pro příští sezonu příchází o nejproduktivnějšího beka minulé sezony Dana, známého spíše pod jeho občanským jmémem Dani Alvés. Dan se nechal zvábit Oldovým řehotem jelena v říji a rozhodl se po jeho boku v sezoně 2011 / 2012 oblékat dres Slovanu.
Dá se mluvit o překvapení? O spekulaci přestupu, která se dnes stala realitou jsem věděl od této soboty. Čekal jsem s napětím na Danovo rozhodnutí, jenž mě měl sdělit co nejdříve. Dan už nějakou dobu chodí trénovat se Slovanem (což je mi také novinkou) a tak možná bylo jen otázkou času, kdy ho Olda, či někdo jiný zlanaří. Včerejší trénink Slovanu rozhodl. 
.
Dan svůj odchod z klubu zdůvodňuje svojí nezabydleností v týmu (pouze rok hraní v klubu) a  především si chce dle svých slov zkusit i něco jiného, něž Carpe Diem. Chce si dokázat, že i ročník 1971 má na to hrát vyšší soutěž. :-) 
.
Z pohledu mě, Krále klubu se jedná o politováníhodný okamžik. Mrzí mě Danův odchod, protože ho mám za dobrého hráče, chodiče (ve smyslu docházky, ne na hřišti) a člověka se srdcem na prvém místě. Jeho rozletu však nemůžu bránit a tak mi nezbývá nic jiného, než mu popřát mnoho úspěchu v novém klubu. Děkuji za služby vykonané pro klub. 

Žádné komentáře: