pondělí 4. července 2011

Kozina Oleksovice klepe na pupek

Zítra se někteří z nás zúčastní letošního turnaje nedaleko Znojma - Kozina Oleksovice. Na začátek bych si dovolil malé upozornění, že se nakonec turnaje zúčatním i já. Z turistického výletu jsme se vrátili díky sibiřskému počasí dříve, a přesto že jsem zbičován trvalými průtržemi mračen, nakonec jsme se s Luckou rozhodli, že se na Kozinu vypravíme. Je mi jasné, že o reperezentaci na tomto turnaji by mohl být zájem i od více lidí, ale o tomto "problému" jsem už informoval v jednom z minulých článků. Situace v klubu není nejrůžovější a tak nebudu věc lámat přes koleno a nominací nových členů dělat jakékoliv rozbroje.


Takže zítra je Kozina v této sestavě: Nekwish - Dan, Dub, Olin -Lukáš, Pája, Vláďa. Asi jako divák se zúčastní Boris a Lucka.


Ještě mě napadá jedna věc, je možné že po dobu mé nepřítomnosti došlo ke změněn v sestavě, někoho jsme nominovali nového, neb někdo nemůže.. napište to prosím na diskuzi, kdo o tom má nějaké povědomí.


Na stránkách se objevil rozpis zápasů, nebo lépe řečeno čaqs prvního zápasu a také samozřejmě jména soupeřů, které nám byly do včerejška zastřeny. Skupiína D tedy vypadá následovně:


Carpe Diem Brno - nasazený celek

Wiegel V.Meziříčí

FK Spektrum

Alkáči Znojmo


Díky umístění z minula jsem se dostali na prvního koše - nasazený týmů. Splníme roli favorita? Ještě by bylo na místě upozornit, že tři skupiny před námi (A,B,C) mají 5 členů, přičemž postupují první tři, skupiny D a E jsou po 4 týmech, a postupují první dva. Je to ostřejší klíč, ale ne nezvladatelý. Nakonec postupují ještě nějaké tři týmy, ale nad klíčem jejich postupu se mě nechtělo přemýšlet.. Tak musíme doufat, že postoupíme..


Zítra začínáme zápasem s domácími - sice ne s pořadately - ale domácím Spektrumem Oleksovice a to v 8:55!! Další rozpis zatím není znám..


Tak teda zítra pánové, nejpozději v 8:30 na hřišti, nebo lépe dříve.. vstříc obhajobě třetího fleku! A nezapúomnte vzít pohár z minula, chci si ho odnést a vystavit! Díky:-)

Žádné komentáře: