středa 16. března 2011

Polejvání jazyku

V pátek jdeme kolektivně polít jazyk, jak už všichni víme. Jen zde chci potvrdit dříve zvolené místo a čas.
Párty je v klubové hospodě VARNA, začátek v 19:30.
Prosím Vás o co největší dochvylnost, ať tam nesedím od půl sám..
Rezervace je u stolu jako minule.
.
Tím největším překvapením a zároveň potěšením pro mě je téměř maximální účast!
Účast přislíbili: Boris, Michaldo, Daníček, Kuba, Olin, Nekwish, Martin M., Lukáš, Pája. Dále pokud bude stíhat, tak i Sykec.
Vím, že klubová akce je především chlapecká akce, ale je možné, že dorazí i Lucka. (zatím tak na 50 procent, rozmýšlí se) Jak je napsáno v moudrých análech, já jsem sice hlava klubu, ale Lucka je krk, který hlavou hýbe. Proto je neodmyslitelnou součástí klubu..
Jediným voříškem zůstává Vláďa. Posílal jsem mu tři SMS, nejprve pozvání, poté znovu pozvání, tentokrát naléhavější a potřetí vynadání a sprosté urážky. Ani na jednu z SMS mě nepřišla odpověď. Až včera mě odpoledne v šalině překvapily zprávy o nedoručení zpráv. Nevím, asi si Vláďa změnil číslo, či co. Jsem ovšem přesvědčen, že dorazí i on. Nějaká dobrá duše, co jste s ním v intimním kontaktu mu prosím dejte vědět. Díky.
Takže v pátek, v půl osmé naviděnou..
P.S.: ... a vemte si sebou hodně peněz... na štuplny, pokud se dohodneme a taky na ten můj telefon, ať máte tarif za březen splněnej.. :-)

Žádné komentáře: