pondělí 28. března 2011

Mimoklubová aktivita

Dnešní článek bude zcela jiný než ostatní zde. Jedná se moji mimoklubovou aktivitu. Nedávno jsem na Frekvenci 1 slyšel, že firma Oriflame udělala také malé výběrové řízení na nový text pro Ewu Farnou. Nelenil jsem a pustil se do díla, jelikož texty jsou mým koníčkem. Podmínkou pro nový text bylo, abych se ve třech případech nenápadně zmínil o Oriflame, nebo něčím, co je se značkou spojeno..

. Včera tedy pár řádků vzniklo a já váhám, zda ho mám poslat na uvedenou adresu.. Proč váhám? Text jsem pojal jak jinak, než po svém.. Pájovský styl se prostě nezapře a mám mírné obavy, že zrovna v Esu, či na Óčku by se hit nehrál.. :-)


No posuďte sami.. Ewin styl to zrovna není.. Co myslíte? . Píseň se jmenuje – Zase budu zářit – a romanticky pojednává o mladé dívce, která dostatečně nepečovala o svůj zevnějšek a až kosmetika firmy Oriflame ji opět vrátil do života. .



Zase budu zářit


Vypadám jak mrtvá krysa,

Ze řeznictví u Vavrysa,

Tváře mám jak nebroušený struhadlo.

Dřív jsem byla sexy kvítko,

Teď mám zuby jako sítko,

Nadšení z mé krásy jaksi opadlo.



REF:

Použiju krémy,

Koupím si je na rožku,

A bez známky trémy,

Nanesu na pokožku.

Zase budu zářit,

Ať jsou zimy, nebo parna,

Zase budu zářit,

jako Ewa Farna!



Za Oriflame pálka,

Však s beďarama válka,

Je už díky krémům téměř u konce.

Už su zase kočka,

Mám na pupíku cvočka,

V sukýnce si vedu domů Japonce.



REF: Použiju krémy..


Tak co na to pánové říkáte, stane se píseň novým hitem Ewy? Posuďte, poraďte.. :-)

Žádné komentáře: