pátek 11. února 2011

Finančnictví

Hledám hráče z našich řad, který by se dobrovolně chopil funkce vedoucího finančního úseku. Mám už dost svých zpronevěr Vašich peněz! Vždycky nějaké na něčem vyberu a pak je obratem prohýřím. No ale ve finále je stejně musím někde vzít a pak mě schází jinde.. Chápeme? Určitě jo! Z tohoto důvodu bych chtěl toto žezlo předat někomu zodpovědnému. Mě se oddechne, ubude mě práce, ale především starostí.. Kdo se hlásí, pánové?
.
Současný stav pokladny: 1000Kč (skutečně 0Kč) :-)))

500 (Sykec startovné BO)
300 (Jakub startovné BO)
100 (Alex startovné BO)
100 (Petr startovné BO)

Před turnajem jsem slíbil borcům z hor (Dan,Vláďa,Boris), že jim peníze budou vráceny podle toho, jak budou přítomni na BO. Je to vyjímečný stav, protože zaplatili plnou palbu a svůj statut nepřítomnosti řekli hodně dopředu. Proto by mělo dojít k vrácení peněz, pokud se toho kluci nezřeknou ve prospěch klubu. Vratky by tedy měly vypadat následovně:

100 Dan
100 Vláďa
200 Boris
Tak to bylo domluveno. Dále visí otazník nad účastí neúčastí Sykeca. Zaplatil 500 korun na zatím byl jen na jednom turnaji – ostatní byl služebně vzdálen. Jak by jste řešili tuto situaci vy? Na ničem sem se s ním nedomlouval, ale přijde mě blbý ho skásnout o celej obnos, aby pak dostal od Oknoservisu sedmičku a šel domů s prázdnou kapsou..
.
Na ostatní omluvenky nemůže být brán zřetel. Že se někomu nechtělo, onemocněl, nebo se vožral, či jel na vožíračku nejsou důvody k vrácení peněz.
.
Každopádně chci nekompromisně říct, že toto je naposled, kdy se z turnaje budou jakkoliv vracet peníze. Je s tím jenom sraní a každý, kdo nebude odškodněn za svoji neúčast se může cítit poškozen. Někdy právem, někdy neprávem.
Z mého pohledu by tedy měli dostat odškodnění zmínění zimníci a Sykec.
.
Abych se však vrátil na začátek tohoto článku… hledám finančníka, který tento nelehký úkol a břemeno do budoucna převezme a bude svědomitě plnit tuto funkci.

Žádné komentáře: