pátek 13. srpna 2010

Mé kolty vystřelili naprázdno

Čert nikdy nespí. A i když se to může někdy tak zdát, čert Pája už vůbec ne. V klidném prázdninovém období jsem neváhal oslovit dvě stár futsalových kolbišť pro posílení už tak velmi nabitého hvězdného kádru. Bohužel, dnešním dnem můžu konstatovat, že i přes vynaložené úsilí se mi nepovedlo ani jednu persónu přetáhnout.
.
Prvním hráčem na mušce byl už milionkrát zmiňovaný Vláďa Mrázek (čti Figo), který se poslední měsíce, ba i roky věrně přátelí s lecjakým zraněním. Říkal jsem si, že Carpe Diem by pro něj mohl být dobrým novým odrazovým můstkem, což platí i naopak - Carpe Diem by se od výkonů Vládi mohla rovněž odrazit, a tak by se vlk nažral a koza zůstala celá.
Na moji nabídku zaslanou prostřednictvím emailu nereagoval (i když jsem se bavili, že ji četl), a tím dal jasně najevo, že ho fandové Carpe Diem letos ve svých řadách neuvidí.. Dle nepodložených informací se Vláďa nyní plně věnuje spíše velkému fotbalu, což může být také jedno z hlavních důvodů jeho rozhodnutí.
Je to sice škoda, ale dokázali jsme do dnes fungovat bez Vládi, dokážeme to i nadále.
.
Druhou ikonou v mém zaměřovači pušky byl dlouholetý kamarád, tvořivý a spolehlivý bek, Michal Polák (kam.). Tento hecíř, dlouhodobý hráč Nasanu N.Lískovec, byl mnou osloven nedávno prostřednictvím sms. Až včera jsme se setkali tváří v tvář a dostalo se mi konečně vysvětlení, proč letos oranžový dres nebude jeho volbou. Odpověď je jasná. Michal ukončil aktivní kariéru (Uak). Nebude hrát už ani za Nasan a vlastně za nikoho. Futsal ho přestal naplňovat a nedával mu tolik, kolik mu naopak bral. Přeji tedy Michalovi pěkný futsalový důchod ať už na pozici managera, trenéra, maséra, scouta, nebo jako věrného diváka.
.
Abych se vrátil k nadpisu tohot článku.. Kolty skutečně tentokrát vystřelili naprázdno, ale kladu si za povinnost přiznat, že i z mé strany to byl skutečně jen takový pokus. Moje pomyšlení na úspěch se motalo něco kolem 10ti procent. Hold už před výstřely jsem nabil slepými náboji.. :-)

Žádné komentáře: