pondělí 15. února 2010

Milé překvapení..

Je pro mne milým překvapením, že i některé další kluby brněnského futsalu si vedou pravidelně své internetové stránky, ba co více, najdou se dokonce i tací "magoři" jako já, co s patřičným peprným humorem okomentují celé špíly..
S radostí jsem přijal fakt, že náš soupeř z Brno Open FFT Vinohrady je jeden z aktivních pisáleckých týmů a tak jsem si mohl s chutí počíst pozápasový souhrn z onoho víkendu, kdy jsme se jim soupeři staly my. (24.1.)
Musím pochválit redaktora, protože jeho písemný styl je vskutku kvalitní a čtivý.
.
V delším článku si nejprve můžete přečíst o špíle FFT Vinohrad s Antabusem, kde je barvitě popsaná Antabusácká hra nehra.. :-))) a další řádky již patří nám, Carpe Diem a našemu slavnému vítězství 4:0. Dokonce jsem se v článku našel i já sám, jsem velmi humorně okomentován, za což skládám autorovi velkou poklonu..
.
Čtěte..
http://www.fftvinohrady.estranky.cz/clanky/turnaje-+-zapasy/zimni-liga---brno-open-3_-hraci-den

Žádné komentáře: