čtvrtek 3. prosince 2009

Vánoční besídka

Dnes Vám přináším vskutku veselou zprávu. Na tréninku se pár z nás dohodlo, že by bylo vhodné a vkusné udělat před Vánocemi nějakou hospodskou žertovnou besídku, nebo tak něco..
.
A to se náramně hodí i mě, protože mě rovnou můžete dát dárky v podobě startovného v Zimní Lize 2010.
.
Datum vánoční besídky je pátek 18. prosince. Kam se půjde se ještě neví.. Až se to vědět bude, napíšu ono kulturní zařízení zde.
.
Dnešním dnem se do Zimní Ligy přihlásilo 7 lidí, jmenovitě: Ríša, Kuba, Boris, Vláďa, Michal, Martin M. a já Pája. Na zbytek lidí stále čekám.. Prosím tedy Olina, aby se na diskuzi vyjádřil jednoduše ANO/NE, dále se budu ptát Lukáše a to osobně. Lob je asi zabitej..
.
Předpokládám, že počet osmi lidí se nám podaří naplnit a tak by předběžně mohla dělat částka na jednotlivce 500 korun, celková suma za startovné je 4000Kč. Vezměte si s sebou ale prosím o nějakou stovku více, pokud by nás už více nebylo (než 7) , ať to nějak slepíme..
.
Kdo by neměl zájem, nebo nemohl se z nějakého důvodu na sraz 18.12. dostavit, dodejte mi prosím peníze jakkoliv, nejpozději ale opravdu do 18.12.. Na smsky pokud vím odpovídám, tak se nebojte mě napsat..

Žádné komentáře: