středa 5. srpna 2009

Vzduch omaštěný větrem

Tak přesně tímhle slovním spojením se dá nazvat prozatimní "výtěžek" z naší akce - hledá se posila.
.
Boj se postupně konal na třech frontách, jak se předpokládalo. Ovšem už to to tak vypadá, že ani na jedné se nám nepodařilo dosáhnout kýženého úspěchu a dovést bitvu do konce.
.
Na severní frontě bojoval Olda. V dlohotrvající haštěřici si nakonec málem odnesl monokl pod okem. I přesto, že svůj boj o hráče sváděl až do časných ranní hodin, s hráči Antabusu se na posílení našeho mančaftu nedomluvil. Dokonce odmítli dát Olinovi číslo na ostatní kloudné hráče klubu s tím úmyslem, aby to Olda ani nezkoušel. První bitva prohraná.

Svůj boj o posilu zahájil také Ríša. Při našem včerejším rozhovoru jsem se dozvěděl, že borci, které měl Ríša oslovit se už z dovolené vrátili, ale nabídku hrát za klub Carpe Diem odmítli. Hrají velký fotbal na vyšší úrovni, toť vysvětlení. Druhý vlastňák a prohráváme 0:2.

Poslední nadějí bylo vyvěšení inzerátu na stránkách BAF s tím, že se snad někdo ucházející ozve. Visí tam už od podnělí a původně plánované navýšení kapacity e-mailu se konat nemusí. Během úterka jsem čekal první tsunami vlnu zájemců, které jsme měl v plánu prohrabávat hráběmi, kolik jich mělo být, opak však je pravdou. Ve schránce jsem našel pouze zájemce, jaké svět neviděl. Ale ani já jsem je neviděl.. Nezbývá, než očekávat nastartování motoru výběrových řízení v druhé vlně, kterou očekávám o víkendu. To se totiž lidé vrací z dovolené.. :-)
.
Stále tedy apeluji i na ostatní, aby rozhodili své sítě a poptali se na nějakého hráče..
.......................................................................................................................
Včera proběhl trénink. K celkem slušné účasti přispěl také fakt, že jsem potřeboval od lidí vybrat startovné. Nakonec se na trenálu neobjevil Lob, kterého jsem očekával alespoň na chvíli a také nemocný omluvený Michal. Z mého hlediska byl včerejší trenál dosti špatný. Nikomu se moc nedařilo, kombinace vázla, nepřesné přihrávky, nevracení se, nechuť hrát. Ke špatnému výkonu týmu, ale i osoby samé se vyjádřil do mikrofonu nejproduktivnější střelec klubu Martin M. (nejvyšší průměr branky na zápas). V minirozhovoru jsem se ho zeptal na příčinu jeho krachu na trenálu a vidiny budoucnosti.. Martin svým osobitým stylem mlžil a dělal, jako by o ničem nevěděl.. Z jeho odpovědí je však vidna velká frustrace a nervozita po včerejším nevydařeném vystoupení..
.
Čemu přikládáš vinu za svůj hrubý výpadek formy?
Já se momentálně cítím fit a jsem připraven spustit svůj brankostroj. O nějakém výpadku formy nic nevím..a jestli máš nějakej problém, můžeme si to vyříkat před hospodou z očí do očí.. :-)
.
:-) Kdy jsi zjistil, že jsi Bohem nadané dítě? Myslíš, že jsi svůj sopěčný dar naplno prodal už v minulých letech a teď už jen "doutnáš", nebo se můžeme těšit na erupci až nyní?
Jak sem řek (pozor nejsem Řek), tak se cítím velice dobře a jsem připraven na začátek sezony..! O nějakém vyhaslém doutníku škoda mluvit.. Kdo mě zná, ten ví.. A přirovnávat se k dýmovnici mi přijde trochu out.. Radši nechám promluvit svoji pušku.. Jinak jsem připraven hrát pod drobnohledem, kdy mě každý hodnotí i na pouhém tréninku, ale na to už jsem si za svoji kariéru zvykl..
.
Velmi zajímavé odpovědi, plné odhodlání! Doufám, že se Martinovi bude dařit bude mít možnost dostát svým slovům i v neúprosně se blížící těžké sezoně.. Druhou možností je, že divákům nabídne už v úvodu článku zmiňovaný nepolulární "vzduch omaštěný větrem" :-)

Žádné komentáře: