středa 8. dubna 2009

Lukáš před měsícem dekorován..

Asi před měsícem jsme si (parta ze střední) šli sednout do Varny k oslavě Lukášových 28.narozenin. Kdyby to někomu z týmu uniklo, tak Lukáš, Michal, Martin H. a já jsme spolu chodili na střední, kažpdopádně v ten večer jsem byl na místě pouze já a Lukáš.. Využil jsem tedy příležitosti a Lukáše odměnil za kvalitní klubové výkony a jeho nekonečné chvástání.
.
Nebyl problém vymyslet nějaký dárek, jelikož Lukáše nejvíce potěší, když ho někdo pořád chválí a hlavně když se může sám vychloubat. Proto jsem měl ihned jasno. Musím mu dát něco, co potěší, povzbudí, ale taktéž taktně naznačí jeho přehnanou chlubivost a chvástání. Stalo se pravidlem, že Lukáš pronášel památné věty, jako třeba "dal sem jeden gól a na další čtyři jsem přihrál" (přitom v zápase jeho tým dal pouze branky tři :-) ) a jiné jeho úsměvné výstřelky..
.
Na mysl se mě tehdy vyplavila myšlenka, kterou jsem nakonec i realizoval. Koupil jsme pohár s mísou navrchu (na panáky) a na něj nechal udělat štítek s nápisem: LUKÁŠ ČEJKA - Největší futsalová hvězda na světě..
.
Vyfocený pohár si můžete prohléhdout na fotografiích. Abych ale dokončil, co jsem načal.. Lukáš měl z poháru nevýslovnou radost a jáí zas z toho, že se to vše povedlo. A když říkám vše, tak vše. Petr "Hanča" Hanák mu do mísy na poháru koupil trojitou finskou vodku, kterou Lukáš jedním tahem zdárně zdolal... :-)) Prase jedno... :-))
.
Tímto se s Lukáše vlastně i loučím, v utkání s Olympem na posledním turnaji zřejmě na nějaký čas udělal tečku za účinkováním v našem klubu... Takže ADIOS AMIGO LUKÁŠI ČEJKO! A díky..

Žádné komentáře: