sobota 21. února 2009

Nový název klubu? Možná..

Během posledních 14ti dní mě oslovily různá slovní spojení, která by náramně pasovaly do názvu našeho klubu. Začal jsem si je sepisovat a nyní se o ně s Vámi podělím. Třeba i Vám nějaký název padne do oka a budete se za něj prát jak lvi.. Co si o nich myslíte?

1. Tak jako první mě inspirovala kapela Morčata na Útěku. V jedné z jejich písní je zmíněn SATAN V ZOO :-)) Myslím, že jde o excelentní vyjádření našeho velkoklubu. Co si budeme namlouvat, jsme tým nepřeberných kvalit a proto i název vystihuje naši pozici ve třetí třídě. Prostě stejně jako satan nepatří do zoo, tak ani my nepatříme do třetí třídy. Je to takový kontrast našich ambicí, dovedností a síly týmu s tím, jakou soutěž hrajeme.. K názvu by se samozřejmě dalo připojit ještě třeba obligátní "Brno", ale to už nechám na fantazii každého.

2. Ke druhému názvu jsme dospěl ve chvíli, kdy jsem se procházel po Masaryčce a kochal se na chlup stejnými vietnamskými obchody na každém druhém kroku. S minulým názvem - Satanem v Zoo - si nynější sice bude naprosto odporovat, ale i tak Vám ho sdělím a snad si i najde svoje přívržence. Při pomyšlení na naše poslední vystoupení v Brno Open jsme ještě stále s kapající slzou na chodník spojil název obchodu s mojí nepřebernou fantazií a vyšel z toho krásný a výstižný název TOTÁLNÍ VÝPRODEJ FOTBALOVÝCH SCHOPNOSTÍ, nebo krátce TVFS. Tento název s sebou přináší na výběr i mnoho jiných variací.. Třeba by někomu mohla přijít v chuť i obměna BANKROT FOTBALOVĆH SCHONOSTÍ - BFS. Jasné, a výstižné!

3. Třetí název považuji za svůj triumf samolibosti. Ty brďo, kam já na to chodím..teď jak si to tak čtu tak i "triumf samolibosti" není k zahození.. :-) No ale, abych se dostal k jadérku věci.. Jak už jste všichni jistě poznali, jsem od přírody chvastoun, proto další ze série názvu klubu se bude neskromně honosit mojím jménem. Takže, co byste říkali třeba názvu SPASITEL PÁJA. Nebo Spasitel Pája Brno. Pěkné, že? Je to takový mazlivý, až roztomilý. Máte z toho taky takový pocit, jako já? :-))

4. Čtvrtý, předposlední název, považuji stejně jako onen minulý, za triumf, leč né samolibosti, ale poezie. Ani nevím, jak mě toto slovní spojení napadlo, ale když se mě nakonec dostalo z mysli na jazyk, nestačil jsme se divit, jak nádherný poetický název jsem stvořil. Jsem na sebe hrd a věřím, že i ostatní jistě budou. Nebudu to déle zdržovat a představuji Vám z mého hlediska vrchol mé tvorby: JEMNOSTPÁNI CHULIGÁNI.. To čučíte, co? Vyrazilo Vám to dech, že? Jako mě.. Toto jméno klubu má něco do sebe, no uznejte. A hlavně popřemýšlejte, jestli by každý z Vás nechtěl být "jemnostpán chuligán"..

5. Poslední jméno jsem zneužil opět z textů již zmíněných Morčat.. Je to vyjádření pijanských schopností některých členů našeho velkoklubu. I když u mě je jedná o ledvinu, musím držet basu s ostatníma a proto Vám představuji název KŇOURAVÝ JÁTRA. No jen si představte. kdyby pořadatel z amplionu masám lidí na svatostánku Okruh oznámil, že se dnes střetnou nebezpečná mužstva ANTABUSU s KŇOURAVÝMA JÁTRAMA.. :-)

Vyjádřete, jak se Vám názvy klubu líbí a jestli by jste byli ochotni o nějakém z nich uvažovat.. :-)) Díky

Žádné komentáře: