čtvrtek 4. prosince 2008

Zaplacení ZIMNÍ LIGY 09, sestava

Dnes, 4.12. jsem zaplatil startovné v BRNO OPEN - zimní lize 2009.
Ihned na začítku Vás některé musím trošku pokárat. Co se týče placení, opět se nestalo to, v co jsem tajně doufal. Placení bez problémů a prodlev. Zde na stránkách jsem vás úpěnlivě prosil, jestli by jste mi mohli sdělit kdo by chtěl ještě hrát a jestli byste mě mohli částku uhradit do konce listopadu. A jaký byl výsledek? Ze 4000 kč startovného jsem měl 30.listopadu 2500 kč. Na co to tady na těch stránkách píšu?? No nic, nebudu se rozčilovat..
Včas zaplatili a tím je i chválím.. Olin, Boris, Martin H., Martin M. a samozřejmě.
Od ostatních sem zatím ani nevěděl, ani jestli chtějí hrát, a natož jestli zaplatí..

V pondělí 1.prosince sem tedy obesemeskoval ostatní hráče, aby se jasně vyjádřili.. Účast na Zimní lize vinou zranění a dlouhodobé nemoci vyloučil nakonec Luboš a Michal. Na druhou stranu účast konečně potvrdil Lukáš a David. To znamenalo, že nás v tu chvíli bylo sedm. Sedm statečných. S Olinem jsem však na soukromé schůzi naplánovali počet osmi hráčů. Jeden nám chyběl. Nemusel jsem dlouho lovit v paměti, koho shánět. Volba byla jasná. Naše další jarní posila. Ricardo Number One. Přesto, že jsme byli tak nějak předběžně domluveni, že ho budu kontaktovat až během zimy ohledně jeho začátku v jarní části, byl jsem v koutu duše přesvědčen, že nás ve štychu nenechá.. A měl jsem pravdu, naším osmým hráčem se v zimní lize stal Ríša !!
Chtěl bych se zmínit ještě o placení startovného těchto posledních třech mohykánů.. Je to totiž v celku zajímavé a poučné.. Všem Vám, co si toto čtete bych chtěl dát za příklad Ríšu! Jeho startovné jsem měl na účtu za pár minut. Jelikož disponuje internet bankingem a mobil bankingem. Od příští sezóny chci v klub tuto službu zavést povinně, bude to jedna z podmínek ve Vašem startu v podzimní části.. S Davidem jsem se domluvil kdy a kde si peníze předáme, tak se i stalo, bez problémů.. Posledním byl Lukáš a to co Vám teď povím je opravdu perla.. :-))
Již od pondělí mi peníze předává, nikdy však ne fyzicky. Jen v esemeskách. Ve středu jsem mu tedy zatelefonoval, že ve čtvrtek to musím jít zaplatit. V hovoru jsme se domluvili, že mi peníze dnes přinese domů - na Kamínky a předá mojí mámě. V tom se uprostřed hovoru náhle signál přerušil. :-) Ŕíkal jsem si, no snad si to zapamatuje, co sme si teď řekli a donese to. Sychroval jsem to ještě radši následnou esemeskou, ať ty prachy dovalí mámě. Ve čtvrtek volám domů, jestli Lukáš peníze doma zanechal. A co myslíte?? Nenechal! Proto jsem volal opět Lukášovi. Vysvětlení je komické, však jistě pravdivé.. Přerušení hovoru z předchozího dne mělo svoji příčinu.. :-) Lukáše přímo při našem hovoru chytli policajti, proto hovor přerušil, a dostal pokutu za telefonování při jízdě... :-)))))) A asi i pár bodíků.. Prachy přichystané pro mě proto padly na pokutu.. No dneska sem musel startovné za něj zaplatit a peníze by mi měl donést zítra. Tak snad se jích dočkám..

Naše osmička v Zimní Lize tedy vypadá takto..
Martin H., Boris, Ríša, Olin, David, Pája, Martin M. a Lukáš.

Dále jde z informací k zimní lize vyčíst sled zápasů se soupeři ve skupině..
První víkend 11.ledna bychom se měli střetnout s celky RST Brno a SOŠ OOM. ( 16:00 - 17:30 )
Druhý víkend 18.ledna s celky Kobyláč Brno a Mitra Komín. ( 13:00 - 14:30 )
Třetí víkend 25. ledna s celky Kampa Brno a Slovan C. ( 14:30 - 16:00 )
Poslední čtvrtý víkend 8. února s celky Červená Drak Brno a Saňaři Sokolnice. ( 13:00 - 14:30 )

Poslední novinkou je to, že mě dnes přišla sms zpráva s pozváním za zimní turnaj konaný na Svážné.. Je to něco podobného jako BRNO OPEN - Zimní Liga. Startovné je 2550korun. Tři skupiny po 9 týmech. Hraje se venku. Termíny 31.1., 14.2., 28.2., 14.3.
Pokud máte zájem, nebo něco jiného než zájem, napiště to na diskuzi..

Žádné komentáře: