čtvrtek 27. listopadu 2008

Případ pro Dr. House

Jak jinak nazvat článek o chlapci z Bohunic, který svým životem valí stále těžší a těžší hroudu.. Ano, vážení a milí, jedná se opravdu o našeho hrotového útočníka Michala a jeho nezaměnitelný talent chytnout jakoukoliv nemoc.
Zde vám s Michalovým svolením přináším jeho omluvy jak ze soutěžních zápasů, tak z tréninků.. Nejde tu o zesměšnění jeho osoby, jen mě všechny ty zprávy dohromady přijdou velice komické sami o sobě a proto bych se s Vámi o ně podělil..
Jedná se o odpovědi na mé esemesky..
24.10.2008
Ahoj, já bych rád, ale zažívací obtíže a horečky mi to nedovolí. Psal sem na stránky. Ležím od úterý a ještě si poležím :-( takže tak..

24.10.2008
U mě nehrozí opustit postel.. díky teplotám se mě motá hlava. Já jen ležím.
25.10.2008
Já furt stejný :-( Ležim a je mě blbě..
29.10.2008
Ahoj Pájo. Zotavuju se z týdenního pekla, bral sem hafo léků i antibiotika. Jsem doma na neschopence bez možnosti vycházek. Nemůžu ani hovno. Až budu doléčenej a schopnej, tak se můžem bavit. Logcky tudíž nedojdu. Michal

9.11.2008
Zdar, je to v piči, zažívám nějaký černý období :-( Ač sem byl dnes připravenej vstřelit hattrick, tak místo toho mám teplotu a bolí mě v krku. Beru si paraleny a jdu se potit..
14.11.2008
Ahoj Pájo, do středy následujícího týdne beru antibiotika. Byl sem včera u lékaře a opětovně špatný. Tím chci říct, že se půlsezonní rozlučky Carpe bohužel nezúčastním ( nemohu pít alkohol, mám nakázaný klid na lůžku) :-( Přeji pěkný víkend a brzké uzdravení tvého kolena. Michal
19.11.2008
Ahoj, beru antibiotika. Určitě nejdu. Měj se, M.

24.11.2008
Ve čtvrtek jdu k doktorce pro výsledky, nejem pořád 100pro fit. čus.

Toť vše, no není to přinejmenším k lehkému pousmání.. ?? :-)))

Žádné komentáře: