úterý 29. července 2008

Přihlášení a opět zaplacení startovného..

Včera 28.7. jsem nás závazně přihlásil do 3.brněnské soutěže futsalu. Byl jsem osobně na Okruhu v Novém Lískovci a odevzdal "závaznou přihlášku" s vlastnoručním podpisem a razítkem klubu předsedovy BAF.
Jedinou nevyřešenou otázkou zatím je to, kde budeme hrát, jelikož o hřiště na Okruhu je největší zájem a je tudíž i nejvytíženější. Necháme se překvapit, kam nás pan předseda lupne..
Rozdělení do skupin by mělo být známo v průběhu (já doufám na začátku) srpna..

Co se bude dít dále?
V druhé polovině srpna probíhají v sále restaurace Okruh tzv. valné hromady - schůze, které se musí zůčastnit všichni předsedové klubu, tedy i já. Tam se vyplňují a odevzdávají soupisky, dále platí členské příspěvky, seznamuje se s herním řádem a jiné neobalamutitelné věci.. O této akci vás budu později informovat.

Druhou věcí, o které tady chci hovořit je startovné..
Zatím zaplatili: Martin, Olin, Boris, Pája, dnes mě má zaplatit Michal.
Ostatní zatím mlčí.. :-)
Ne, kecám.. Lukáš by mě to snad měl dát tento týden a David doufám taky. S Lubošem jsem včera mluvil a jsme domluveni..

Tuto neděli 3.8. je první trenink s Nasanem, zůčastnit by se měli: Martin, Luboš, Pája, v jednání je Lukáš, David a možná Jelos. Takže doufám, že se slezem aspoň tak, aby sme poskládali mančaft. Ostatní jsou díky dovoleným a zdravotním problémům v čudu.. SRAZ je v 9:30 na Okruhu!
Další neděli 10.8. by nás mělo už být o poznání více.. Měl by být navíc Olin, snad Boris a doufám, že se uzdraví i Michal..

The End.

Žádné komentáře: