pondělí 30. června 2008

VELKÁ ZMĚNA - ČTĚTE VŠICHNI !!!!!! Info k turnaji !!!

Lidi, dnes sem volal na podrobnější info tunaje "ŽRALOCI HUSTOPEČE" a byl sem naprosto konsternován a rozčarován. Bylo mi sděleno, že turnaj, na kterej sme se přihlásili už více než před měsícem je ZRUŠEN! O to nejde, jde o to, že nám to nikdo nedal vědět !! Kokoti posraní! S ledovým klidem mě pořadatel řekl, že mě právě chtěl volat, debil! Že peníze mě pošle zpět..

Nastala otázka, co s tím? Všichni se na turnaj jistě těší, i naše druhé drahé polovičky, protože vše nasvědčovalo k tomu, že by to mohl být krásný fotbalový a popíjecí víkend!
No nebojte, zachoval jsem se jako skutečný, spolehlivý, starostlivý a nefalšovaný srdcař prezident.. doufám, že to v DISKUZI také pocítím.. :-)

Ještě mírně nasrán jsem začal brouzdat po stránkách FUTSALU BRNO. Sice nabídka turnajů na datum 5.-6.července je nepřeberná, ale datum přihlášek už nějak byl v hajzlu.. Přesto jsem nelenil a obvolal turnaje, které se konají námi požadovaný termín. V mnoha případech mě už vyfuckovali. Ve dvou případech, že včera už proběhlo rozlosování, v dalších, že přihlášky byly nutné dodat např. do 16.6 atd.. No prostě už to z nějakého důvodu nešlo...

Nakonec jsem měl štěstí, poslední turnaj, který připadla v úvahu byl KOZINA CUP, konaný místním týmem Oleksovic.
Už s vidinou dalšího neúspěchu jsem vytočil číslo a zeptal se, jestli se můžeme ještě přihlásit.. Odpověď k mému úžasu byla kladná. Máme docela štěstí, turnaj je vypsán pro 25 mužstev a my jsme se před chvílí přihlásili jako 24. Sláva!
Turnaj tedy musím zaplatit co nejdříve poštovní poukázkou. Doufám, že mě ten lempl z Hustopeč hustě nevypeče a nepošle nazpět ty prachy..

Info k našemu novému turnaji KOZINA CUP:
Oleksovice-45 km od Brna směr Pohořelice, Znojmo. (pro srovnání Hustopeče jsou 30km)
Turnaj se hraje na trávě - klasické.
Startovné - 800kč.
Hrací doba - 2x 10 minut
Systém - turnaj je určen pro max 25.mužstev, hraje se na 3 hřištích(40x20m).V základních skupinách, poté následuje play-off.
Pravidla - Počet hráčů v poli 4+1(střídání hokej.způsobem). Brankář rozehrává rukou z brankoviště, smí vyhazovat přes půlku a musí rozehrát do 4 vteřin. Nesmí chytat malou domů. Auty a rohy se kopou,nejsou povleny skluzy(do hráče). O pořadí ve skupinách rozhodují body(3za výhru,1za remízu), vzájemný zápas,skóre,při jeho rovnosti rozhoduje větší počet vstřelených branek (případně dodatečné penalty).
Občerstvení - Po dobu turnaje zajištěno pořadateli.
Ceny - Pro týmy na 1-4 místě poháry + věcné ceny, nejlepší brankář, hráč. Vítěz získává kromě poháru za 1.místo i pohár putovní.

Pánové, jedna základní věc: Tento turnaj je pouze 5.července, tudíž jednodenní! V telefonátu mě však bylo okažitě nabídnuto, že večer po turnaji tam bude velké zábava a hudba, a že je možnost stanování a přespání do sruhého dne. Tuto možnost bych bez váhání využil a nahradil tak plánovanou pařbu v Hustopečích přes noc. Myslím, že by byla blbost a škoda hned po turnaji odjet, když už je to tak dlouho tato dvoudenní pařaba naplánovaná, navíc po tak lákavé nabídce pořadatele k přespání. Takže pokud souhlasíte, nic se ohledně plánované pařby a přespání do druhého dne se nemění!!!

Fc Kozina Oleksovice mají svoje webovky, tak by bylo dost dobré, kdby ste do nich nahlídly. Je tam podrobné info ohledně turnaje. Také tam jsou předchozí vítězové, nejlepší hráči a gološi.
Dosti oceňuji, že je tam i rozpis celků, co se letošního turnaje zůčastní. Už jsem tam i my!

Mezi horké kandidáty na titul budou jistě předešlí vátězové předchozích třech let a to: Suchej Řádek, Cukrovar a Dřevotvar Znojmo. Mezi soupěři jsem viděl i našeho soupeře z REMOS Cupe Fc Rokytnou.. :-) Co se týče brněnských celků, je jich tam tušim 5, nebo 6, ostatní jsou okres Znojmo a dále všellijaké prdelky kolem Brna.

Zde, na oficiálním webu Fc Kozina Oleksovice si můžete přečíst podrobnější info kolem turnaje:
http://www.fckozinaoleksovice.estranky.cz/
(pro méně zručné - v levém sloupci "menu" najeďte na rubriku KOZINA CUP )

Zde si můžete přečíst mužstva, která se turnaje zůčastní:
http://www.fckozinaoleksovice.estranky.cz/clanky/nahlasena-muzstva-pro-letosni-kozina-cup-2008

Fotbalu zdar, tento článek je dosti závažný a dějí se zde velké změny, proto vás žádám o vyslovení se na DISKUZI !!

Žádné komentáře: