pondělí 19. května 2008

Sraz + konečné rozhodnutí o dresech

Jak sraz dopadl, k tomu už se nebudeme vracet, to probíráme na na diskuzi. Napíšu zde tedy to, nač všichni netrpělivě čekáme, konečné rozhodnutí o dresech..

Na sraz dorazil Martin, Boris , Luboš , Olin, já a náš skalní fanda Vláďa. Omluvil se Michal, Tomáš a Erik. Byla nás tam většina a tak mohlo konečně dojít k férovému a týmovému rozhodnutí, jak budou vypdat naše budoucí dresy. Olin se zpozdil, kvůli tenisovému turnaji a tak jsme začali bez něj. Vše se neslo v poklidnéma přátelském duchu a za chvíli jsme měli rozhodnuto, proto vám nyní představuji už snad konečnou verzi našich dresů...

Vybrali jsme kombinaci oranžové s černou. Černé trenky, kolem krku "lodička". Štulpny taktéž oranžovo-černé. Dále jsme vybrali ze vzorníku čísel čísla "C". Rozlišovací dresy žluté barvy. Velikosti dresů jsou ještě v řešení.. viz níže.

Štulpny nebyly započteny v celkové ceně, co jste platili, takže se asi stane to, že vás příště ještě zkasíruju o 90 korun.
Úpravy na kterých jsme se dohodli:
Dnes, ještě před objednáním, jsem napsal mejl výrobci dresů, aby mě zjistil jejich šířku a výšku, aby si každý vzal dres dle své postavy. Řeší se velikost XL a XXL. Dále jsem žádal o poslání kódu barvy oranžové, ze které budou dresy ušité. A nakonec ještě jsem chtěl vědět, jestli by šli udělat štulpny, které jsme si vybrali v opačné gardu, černé, nahoře s oranžovým pruhem.. ale toto už je jen takový nepodstatný kosmetický detail.

Takže doufám, že dresy jsou nyní ke spokojenosti všech.
Zde přikládám ještě tabulku s cenovým rozpisem všech položek. Dresy ještě nezaplatili Michal (zaplatil jen turnaje), Tomáš a Erik. Jelikož jak jsem psal už dříve, se blíží datum prvního turnaje, je nutné cenu dresů uhradit co nejdříve. Dresy se vyrábí 14-21 dní, takže fofrujte...

Kolik máte zaplatit najdete v tabulce !


Nyní v Brně asi nebudu trochu delší čas, takže očekávám příchod peněz na účet. Ten vám sdělím mobilně.

Díky

Žádné komentáře: