pondělí 14. dubna 2008

Fotky z přátelského špílu

Lidi, přináším vám fotky z našeho prvního přátelského zápasu, ve kterém sme se střetli s celkem Antabus. Původně to mělo být video, ale to se mě sem prostě nepodařilo nahrát, ač sem se snažil sebevíc. Vždycky to vyplivlo nějakou chybu. No buďme rádi aspoň za nějaký foto...Kdo by měl zájem i o video, nechť mě kontaktuje a já mu ho milerád přepošlu.. Tímto chci poděkovat našim fanynkám - kameramankám Monče a Romče za velkou podporu v hledišti, za chvilky strávené u fotbalu a za tyto fotky a záznam.

1. Velká šance, kterou se nepodařilo zachytit od začátku...
2. ... a je po šanci.. :-)


3. Olin zdraví nejskalnější hool's, kteří zavítali na stadion...
4. Pájá potil krev...


5. Hra pokračuje, Pája jamuje..
6. Chvilka uklidnění...


7. Po chvilce uklidnění nastává zmatek..
8. Akce začíná, všichni jsou kupodivu v pohybu. Tak to má být.


9. Nevídaný pohyb..
10. Hráč soupeře zřejmě chodil do baletu..


11. Lukáš se zmocnil míče..
12. Poté se mohutně rozbíhá...


13. Střílííííí .... aaaa .....
14. Vedle ! Zase sem se rozběhl zbytečně...


15. I já zdravím radikální fans Carpe Diem !
16. Olda mění dres.


17. V záběru vidíme Martina M. a Luboše..
18. Luboš střídá, má toho plné trenky...


19. " Jsem na Tebe hrdá, pronesla na střídačce jeho přítelkyně Monika.. "


The End

Žádné komentáře: