čtvrtek 20. března 2008

Vznik klubu

Vznik klubu se datuje ke dni 16.března 2008.To se dva dlouholetí kamarádi Olin a Pavel rozhodli, že spolu založí klub, který vstoupí do dějin malé kopané. Nápad založit nový klub bude vždy přisuzován Olinovy, který se pod obrovským a neutuchajícím psychickým nátlakem, který mu nastoloval Slovan Brno, rozhodl, že se prostě musí něco zásadního stát. Svoji situaci vyřešil tak, že přibližně od nového roku 2008 šel hostovat do třetitřídového celku Antabus. Tým plný fotbalových pohanů byl ovšem pro Olina velkým pádem dolů a po několika "trapných" zápasech uznal, že vlastně přešel pouze z bláta do louže. Proto oslovil mě, přibližně na začátku března, že bysme spolu mohli založit nový celek. V tu chvíli to jistě bral Olin jako bezmocný výkřik do tmy, ale já jsem to tak nebral. Vzal sem si tento nelehký úkol za svůj. Už dlouho jsem přemýšlel o návratu na fotalová hřišťata. Proto jsem začal obvolávat svoje dobré kamarády, kteří hrají, nebo hrály fotbal, buď malý, nebo velký. Po několika telefonických hovorech bylo jasné, že se tu něco velkého začíná rísovat.Každému, komu jsem zavolal, počínaje Michalem Koláčkem,přes Martina Mrázka, Lukáše Čejku, Martina Haluzy, a Lubošem Bohmem konče, se k mému návrhu vyslovili kladně. Jsou to pašáci. Nerad bych samozřejmně zapomněl na Tomáše Tůmu, který byl doveden Michalem,a v neposlední řadě Martin Dočkal alias Boris, kamarád Olina ze školní lavice.Slovo dalo slovo a nový celek byl na světě - CARPE DIEM BRNO 08

Žádné komentáře: